Min dag!

idag har jag varit på Demensutbildning en heldag i Malmö. Mamma va också med och vi tog tåget i morse dit.
Kändes VÄLDIGT ovanligt att åka tåg men det gick rätt så smidigt då kursen låg nära stationen.
Dagen va trevlig i sin helhet, men fm. kändes lite trist då det va mycket man redan kunde och gjorde men mot slutet av utbildningen va där många bra föreläsare dom var otroligt intressanta att lyssna på.

När vi skulle hem va det fullt med poliser och vakter på stationen, sen kom vi ju på att det va för det är ju fotboll i kväll. MFF mot HIF intressant match! Tittar på den på tv nu!

Nu börjar som härliga höstkvällarna med alla bra TV-programm igen...
Tända ljus, elda i kaminen och mysa framför Tv:n är riktigt mysigt de. :)

I kväll är det ju även Idol men uttagningarna tycker jag inte är så roliga att se, har faktist inte sett en enda än. Jag har jobbat varje gång de är och idag är det ju fotboll. Men sen kl 22 är det ju tramsprogrammet 
KUNGARNA AV TYLÖSAND vilket MÅSTE SES! :)

I morgon är jag ledig och det ska bli så skönt!

Hörs mer då!
Puss på er!


Bild från Teneriffa - November 2009


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0