Nu har dom flyttat vi nattgäster!

Då va det dags att hoppa i säng.
Är jätte trött idag faktiskt, jobbet va INTE kul idag...

Sen när jag slutade körde jag inom Willys och handlade mat.
Sedan hem och lagade Köttbullar sås & potatis! MUUUMS!

När A kom åt vi sedan körde vi och lämnade våra övernattningsgäster (kattungarna) utanför Svalöv,
sedan ut en sväng till hästarna sen hem igen!

Nu ska jag SÖÖÖVA!

Så natti natt på er, roligare än såhär blir inte dagens blogginlägg. ;)


Okej en gammal bild kan jag väl bjussa på.


Jag, Maya & Dess när vi va ute med jobb på Glorias förra året!



Kommentarer
Anonym

Synd att ni inte kan ha den stämningen på jobb:(

2010-09-27 @ 22:17:26
Dess

OJOJ vilka snyggingar det var på bilden..m,en hur ser jag ut i håret igentligen herrrrriiiiguddddddd

pusssss

2010-09-29 @ 11:03:25
Catrin

Dess: De va polski polski som hälsade på! :)

2010-09-29 @ 12:21:44
URL: http://cathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0