Vetrinärbesök!

Oj vilken dag!
Efter en mysig fika hemma hos Dess så skulle vi köra och jobba.. då LYCKAS JAG...

Myran snurrar in sej i mina ben och jag råkade trampa henne på högra framtassen!
Hon sa inte så mycket när det hände men vi gick vidare några meter sen tittade jag på hennes tass och då blödde hon. Sen vägrade hon gå på den igen!

Typiskt! Ja jag körde til utb. och hundarna fick vänta i bilen i 45 min. Körde sedan till jobbet efteråt.
Myran haltade rejält men efter ett tag ville hon inte ens stödja på benet.
Så då ringde jag vetrinären som sa att jag skulle avvakta ett par timmar, det gjorde jag men hon verkade helt nere och jag klarade inte av att se mitt lilla ♥ så.

Ja det va bara att be mina snälla arbetskamrater om att få ledig och köra in till djursjukhuset med henne.
Körde till Din vetrinär i HBG för det är dom jag LITAR på och som är absolut bäst.
Jag hade tur och vi kom in direkt!

Väl inne i rummet satte jag ner lilla My på golvet och hon GICK SOM VANLIGT!
Kan bero på att hon va livrädd och hatar att gå till vetrinären, dock kände vetrinären igenom hennes tass och han kunde inte känna något konstigt KATJING 460:- Fattigare för att jag klantar mej!
Men skönt att veta att där inte va något fel i alla fall.

Passa även på att fråga om Mys tänder som är i fruktansvärt dåligt skick, dom skulle behöva dra ut 5 tänder på henne för dom är så lösa och sen ta bort tandsten! Skulle gå på ca 4000:- Men det måste göras så det är bara att ringa och boka tid!

Ja vad gör man inte för sina älskade djur!

En liten bild på min "halta Lotta"!





Kommentarer
Anonym

Lilla älskling, tur att det var något farligt. Krama henne från mej. Mam

2010-09-09 @ 21:15:30
tina

Jag ska bara ha en liten text på foten. De stora sakern överlåter jag till patrik.:-) man blir väldigt beroende när man väl börjat.

2010-09-10 @ 09:21:06
URL: http://tiro.blogg.se/
hanna

Tack, jo jag älskar sånna bilder!

Lite porriga också:d

2010-09-10 @ 10:48:26
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0