Kommentarer??!

Här gör jag mig till med bilder och en massa inlägg och så får jag inga kommentarer. Buhhhhuuu..... va ledsen jag blir! Jo mammi har kommenterat men jag vill ha FLEER! :)

Idag har Dessan varit här jag gjorde äppelpaj som vi satt ute i solen och åt med vaniljsås till och drack kaffe.
Tack Dessan för en mysig em. du är en go vän!

När Dessan körde körde jag också in till Sjöbo för att fixa en sak till Chrille på väg tillbaka körde jag även inom Jysk för att köpa en matspann till Gjóla hon ska ju hämtas på Söndag.


Det fick bli en ROSA till Gjóla för Kobbepojken har ju en BLÅ! :)





Trevlig helg allihopa och vi hoppas på underbart vårväder va?! :)



Kommentarer
Tina

Tyvärr är inte allt mitt egna hår.

2011-04-15 @ 23:02:12
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0