BVC besök


(bild från idag 17/8)

56cm lång och väger nu 4848g
Våran lilla Tilda.

Idag innan vi skulle till BVC läckte blöjan igenom och vi fick byta kläder.
Det är väl inte så konstigt tänker ni, nä men det konstiga va att jag satte på henne kläder i storlek 62 och dem passade till min stora förvåning. Vart tog storlek 56 vägen???
Hon växer så fort lilla älsklingen på Torsdag blir hon 5 veckor gammal.

Det är så kul att se hennes utveckling hon är med så mycket mer nu och vaken mer.
Tittar på en och fäster blicken, ler och "pratar".
Jag tror minsann hon är en bestämd liten dam som vet vad hon vill, vilket är bra!

Sköterskan på BVC sa att vi skulle börja träna nacke och rygg nu så
vi skulle lägga henne på magen på skötbordet tills hon hade lyft huvudet några gånger vilket inte kommer bli några problem eftesom hon redan är väldigt stark av sej.

Min älskade lilla tös inga ord kan beskriva min lycka och glädje över att du är min dotter!






Kommentarer
Kikki

vips så passar strl 80!! :)

Hör av dig om du har tid över en dag, hade varit skoj att träffa er!

2011-08-17 @ 22:12:33
URL: http://theotilda.blogg.se/
Anonym

Mormors älskling så söööööööööt:)

2011-08-17 @ 22:38:46
Maria

Helt underbart söt är hon din lilla flicka! Hoppas vi får träffa henne snart igen! :) Kram på er (ses imorgon!!!)

2011-08-18 @ 20:31:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0