hemsk mamma jag är...

Idag har jag och Matilda varit i Veberöd och handlat hundmat och gottis till vovvarna.
Innan vi körde hem körde vi in till jysk och tittade lite där nu när dom har massa annonsvaror.

Jag köpte en filt, toaborste, handukar och sängkläder.
När jag kom ut i bilen såg jag att kassören slagit in fel pris på handdukara så jag tänkte ja det går snabbt Matilda kan sitta kvar i bilen i dom minuterna det tar hon sov ändå.
(3:e gången den säljaren där nu gör fel när jag handlar där börjar bli måttligt trött på de.)
I alla fall så kunde det ju inte gå snabbt och smidigt för hon skulle ju ringa annan personal som skulle springa och kolla osv vad priset var m.m. tiden gick och jag blev helt nojig för lilla Matilda.

Jag va där kanske inne i 5 minuter och när jag kom tillbaka satt hon och grät i bilen.
USCH jag fick världens sämsta samvete... jag är en dum stor IDIOT och hade lust att bara kasta dom 15 jävla kronerna som dom slagit in fel... vad fan spelar det för roll igentligen. Idiot som jag är!

Mitt älskade barn jag ska aldrig göra om det igen! ♥

I allt elende ska ni i alla fall få se en fin bild på min älskade tös som jag lyckades få på henne i morse när hon satt i babysittern och då va hon glad!



Nu ska vi ut på promenad med vovvarna!
Hejdå!




Kommentarer
Anonym

Man är ingen dålig mamma för det, kanske bara tänka Lilla Matilda mår inte dåligt av detta. Du är en jättebra mamma, så tänk aldrig några andra tankar. Kramis din Mammi, som också gjort missar här i livet:)

2011-08-23 @ 09:24:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0