Hinner inte med!

Phuu... va så längesedan jag skrev, men jag hinner inte riktig med de.
Har fullt upp om dagarna men vi har det roligt och bra så jag ska inte klaga, men att vara mammaledig är ett helt projekt plus att jag även har en hel del djur att ta hand om.

Nu ligger Matilda och sover i vagnen så då hinner jag kanske berätta lite nu om vad vi hittat på den senaste tiden.
Kommer säkert glömma hälften ändå!

Chrille har börjat jobba igen och jag och Matilda är på utflykter mest hela tiden.
Chrilles kusin Lena och hennes sambo fick barn 8 dagar efter oss, en liten Leo. Och nu har dom flyttat hit till Svansjö och det tar ca 5 minuter att gå hem till dom härifrån. Så där har vi varit några gånger och hälsat på.

Sen har det varit en himla massa kalas och fester under helgerna som gått.

Jag har ridit på Gjola två gånger och hon är jätte fin och super duktig och snäll att rida så där gjorde jag ett bra köp av häst som tur var. Tyvärr hinner jag fortf inte rida så mycket då jag ammar lillan så det får blir mer sen när jag slutat med det. Men jag ska försöka åtminstonde att rida 2 ggn i veckan.



Och lilla Kobbepojken är skadad IGEN. Är måttligt trött på allt den hästen drar på sej. Förstår inte hur han lyckas med allt.

Annars har det blivit en del småutflykter, vi har varit runt och kollat efter ny bil.
Sen har det blivit lite shopping på Burlöv center med Petra och Ikea med Cissi & Tim.


Faster Petra & Matilda.
 
Vi har hälsat på hos Moster Cissi & Kusin Timpa som är sååå glad för lilla Matilda. ♥
Han ska hålla henne och pussa på henne och ge henne nappen och köra henne i vagnen, ja allt möjligt. Han är så snäll vid henne. Något han inte tycker om som han gärna bara tittar på är när vi byter blöja då står han vid sidan om och säger.... bajs! Isch! :)


Finaste som finns! ♥♥

Sen har Chrille och hans pappa varit och hämtat hem vårt nyinköpta spa, som nu fått en plats i trädgården.
Har bara denna bilden än så länge, fotade på kvällen och bara halva spaet resten va övertäckt. Tar en bättre bild senare.



Ja det va väl i stort sett de hela, och är det inte de får det vara så för nu har jag inte längre tid att blogga.
Vi hörs!

Tjingeling





Jo en sak till... Siri är nu parad igen!


Kommentarer
tina

Ja det va endast ren tur att jag lyckades få det på bild. vaknade och då log hon mot mig, så jag tog tag i telefonen och hoppades att hon skulle göra det en gång till. :)Jag är verkligen imponerad över alla som har fler än 1 barn eller en massa djur. Hur orkar ni och hur hinner ni. När olivia sover på dagarna har man ju klart tid, men tyvärr har det varit dåligt med det de senaste dagarna, då hon bara velat ta powernapar och det endast i våra famnar. då blir man lite mer låst. så jag tycker att det är jätteskönt att Patrik ska vara hemma 3,5vecka till. Kanske har vi hunnit få lite ordning och rutin tills dess. Nu fick du en hel roman utav mig. =)Är allt bra med dig och Matilda annars?

2011-08-17 @ 14:04:08
URL: http://tiro.blogg.se/
Anonym

Älskar bilderna med lille Tim och Matilda på i förtöljen, så underbart söta båda två. Mina små barnbarn:) kramis Mammi

2011-08-17 @ 22:42:47
Madde

Vad sugen man blir på att bada när man ser spaet :) Jag vill också ha :)haha

2011-08-18 @ 11:24:33
URL: http://wilma07.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0