Söndag igen...

Hej!

Då va det söndag igen och ännu en fullspäckad helg går mot sitt slut.
I fredags var jag och Chrille inne på malmöfestivalens kräftskiva. Jag har ju varit där i många år i rad nu med Marcus och Maria kunde inte missa det i år ju. Matilda blev passad av farmor och farfar, jag hade pumpat ut lite mjölk så dom skulle klara sej dom få timmarna vi var borta.
Det var roligt att få komma dit men natten va dock INTE kul.

Jag hade sådär småont i magen hela natten och när jag vaknade kom det från både ena och andra hållet, feber och ont i kroppen. Mådde riktigt kasst hela dagen. Vi körde ändå hem till mamma och pappa för Chrille skulle kolla sin bil då det va nåt fel på den och hovslagaren skulle komma kl 11 för att kolla Kobbis trasiga hov. Jag låg inne på soffan hela dagen mamma och Cissi hjälpte mej att passa Matilda.
TACK snälla ni! ♥ På kvällen skulle vi igentligen på kalas hos Chrilles pappa men jag kunde inte gå dit så jag och Matilda gick och lade oss i sängen direkt vi kom hem och Chrille åkte på kalaset. Vi sov och sov men var tredje timme vaknade Matilda och ville äta men sen somnade hon igen. Så duktig och snäll liten tjej jag har!

Idag mår jag bättre ingen feber och har kunnat äta lite idag och fått behålla de.. än så länge!
Vi körde hem till mamma och pappa idag med eftersom jag hade bestämt att vi skulle hämta hö till hästarna idag.
Snälla Chrille och pappa fick köra och fixa det, slita för min djur. Tur jag har dom!

Jag hade igentligen också tänkt börja sätta igång hästarna denna helgen men det gick ju inte... *SUCK*
Jag hoppas bara det kunde fortsätta vara uppehåll nu ett tag så jag kunde fått rida lite igen.

Det får vara allt för idag för nu ska jag passa på att gå ut och titta till hästarna en gång till nu när Matilda sover.

Vi hörs!




Kommentarer
Anonym

Alltid lika kul att ha er här och passa Matilda är ju inte så svårt. Hon är så snäll. Härligt väder och jag fick lite gjort i alla fall. Kramis Mammi

2011-08-22 @ 12:40:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0