Avskrivning...

(Detta  nedanför skulle bli rubriken men fick ändra den pga av att det blev annat här med.)
Har inte hunnit berätta om helgen än men nu..

.. kommer det!

Jo i Fredags va vi bara hemma tror jag, i Lördags va vi på Björn & Pias företagsfest som var på Dannero i skurup. JÄTTE trevligt med mycket sång och dans. Kännde mej som 14 igen höll jag på att säga. :)
Nä men det va faktist skönt att få koppla av lite men det känndes lite konstigt måste jag säga med så många timmar ifrån min fina flicka. Hon blev passad av farmor under tiden. TACK!

På söndagen sedan va vi på husvisning eller en gård va det rättare sagt. SUPER FINT stall men huset va där för mycket att göra vid på så det va inget vi fastande för tyvärr.
Efter visningen va vi en stund hos Chrilles föräldrar och sen körde vi hem till mamma och pappa.
Pappa och Chrille va och köpte hö till hästarna och jag och mamma va där inne tror jag....
HERREGUD, jag e så förrvirrad så jag vet inte ens vad jag gör om dagarna längre. :(

Just nu är jag extra trött också, Matilda har bråkat med mig hela dagen och ska bara ligga vid bröstet heeeela tiden. Vi försöker vänja henne av vid det och ta flaskan men hon vägrar och skriker och sparkar när hon inte får bröstet. Jag är totalt helt slut och nu i kväll fick jag nog och som tur va fick Chrille henne att somna för jag orkade inte längre då. (Meningen va att detta skulle hamna i ett inlägg för sej själv men nu blev det här, det bara kom.)

Ja fy sjutton jag vet inte hur jag ska bära mej åt med henne, jag orkar inte amma längre snart jag har börjat få sår igen och hon är trots allt 5 månader idag så jag vill gärna börja vänja henne vid flaskan oxå så att jag någon gång kan känna mej ledig utan att behöva stressa för att lilla hjärtat mitt ska få mat.
Bläää... är helt gråtfärdig nu och hon testar mina gränser till MAX. Nästa vecka så e mamma ledig så då får jag åka hem till henne så får hon försöka hjälpa oss. Mamma har tålamod och är duktig med sånt. Jag ger mej för lätt antagligen men jag hatar när hon blir så ledsen och skriker att hon kanppt får luft jag klarar inte de.

Nåväl. Mamma bara så du vet det kommer vi snart och tar hjälp av dej! :) ♥

Detta skulle bli ett roligt inlägg från början men jag va tvungen att skriva av mej lite då jag fick en stund för mej själv nu, Tildisen och Chrille sover nu och jag hade ändå inte somnat om jag gick och la mej för jag va så i uppror. Men nu känns det bättre igen, lite bättre i alla fall. Tur jag har min lilla dagbok här.

Ingen bild idag tyvärr..... :(
Tjingeling




Kommentarer
Annika Berg

Du vet att jag alltid finns här för dig och Lilla Tildis ska vi nog få att ta välling:) Så tänk inte på det, vi ordnar det tillsammans. Det brukar vi göra med det mesta. Kram min älskade lilla tös Mammi <3

2011-12-15 @ 20:35:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0