Ricinolja!?!?

Igår kväll va vi hemma hos Chrilles faster.
Chrille hjälpte Kenneth med att kakla badrummet och jag, Matilda, Ritha, Denny & Madelene tittade på idol och åt godis. :)

Madelene tipsade mej om en sak som jag inte hört talas om innan jag kanske är lite efter men det blir så när man blir äldre man hänger ilksom inte med i moderniteterna längre. ;)

I alla fall detta handlade om Ricinolja som igentligen är ett laxermedel som säljs på apoteket, men som många använt för att sätta i hårbotten då det ska göra att håret växer fortare och blir tjockare.
Jag ska ju låta mitt hår växa ut nu igen (host host) :) och tänkte jag ska banne mej testa detta!
ska ta någon för och efter bild sen så på mändag blir det apoteket för min del! :)
Tack för tipset Madde! :)





Kommentarer
Annika Berg

Får jag väl testa då:) Blir kanske en fettbomb i håret:):) Mammi

2011-12-04 @ 16:04:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0