Bebis

Bebis är visst pigg på kvällarna!
Ända sedan jag kände den rörde sig första gången har den rört på sig varje kväll.
Börjar vid 20 21 tiden och busar runder där inne.

I kväll fick jag ganska ont i magen antagligen sammandragningar, en bra övning inför det som komma skall.
Aj för det gjorde lite ont så jag vill inte gissa hur det andra känns sen.... ;)
Men men det är det värt! ♥

Nu vill jag gå på ultraljud så man får se att allt ser bra ut.
BARA en vecka kvar nu.....


Vad tror ni det blir för en liten?
POJKE eller FLICKA?




Kommentarer
Katja

spännande och kul med ul! Ska du/ni fråga om de kan se kön eller ni vill vänta till förlossningen? Jag tror att du väntar en flicka =). Kram

2011-02-08 @ 07:44:24
URL: http://www.lillagrodden.wordpress.com
Jessica Jönsson

flicka utan tvekan :)

2011-02-08 @ 10:14:15
URL: http://jessicavarld.blogg.se/
Catrin

Nä jag vill veta innan så får se om det syns på ultraljudet. :)

2011-02-08 @ 11:28:24
Kikki

Jag tror pojke :)

Jag fick oxå tidiga sammandragningar men de ska inte göra ont!Lukas var alltid som busigast på kvällarna!

2011-02-08 @ 16:09:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0