En liten....

.... kissebebis har flyttat in.
Hon är en blandning av Norsk skogskatt och Birma och heter Minnah.

Kommer lägga ut en bild på henne i morgon när jag fixat ett foto.

Pingo bor hos husse Anders och jag kommer sakna honom såååååå mycket.
Men han kommer ha det så bra där det vet jag, och så kan jag ju hälsa på honom ibland som tur är. ♥

Max & Maja bor i Sjöbo där dom trivs och kan vara ute och busa i skogen och dom har det bra dom med det vet jag de också.

Eftersom jag bestämt mig att försöka hitta en egen lägenhet så blev de bäst så.
Minnah får dock bo med mig och vovvarna samt Buster så klart!

Visst kan det vara mycket med djuren men det spelar mig ingen roll för dom betyder så mycket för mej! ♥
Hade jag inte velat ha dom hade jag inte haft dom heller, men jag älskar dom allihopa!

För att inte glömma min fina häst Kobbi som jag snart hoppas det kan bli vår till så han slipper lera och
massa täcken på sej. Men bara han får mat och kärlek är han glad som tur är!

Ja de va ett litet djurinlägg idag!


ÄLSKADE Pingis!


Buse My!


Burre kanin njuter i solen!


Fina fina Maski!


Snuse loppan!


Maja Baja!


Kobbepojken!

Minnah får ni se i morgon....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0