Shoppat mamma byxor!

Idag har jag varit rätt pigg och det känns så skönt.
Jag har varit hos sjukgymnasten och solen har lyst på oss idag vilket påverkar mig i alla fall possitivt.

Innan sjukgymnasten va jag inne om på Rusta och köpte en lite klösställning till Minnah.
Hon river i mammas soffa vilket INTE är så poppis. Men hoppas hon avnäder denna nu.

Sen va jag inne om på H&M och köpte ett par mamma byxor Jeans. Jag har ett par men ville ha ett par till.
Dom är så sköna att använda för jag tycker det gör ont i magen med andra byxor och tights som sitter högre upp på magen.

Nu ska jag laga lite ris och vårullar som jag är sååååå sugen på! MUMS!

Återkommer senare med lite bilder!
Tjingeling!




Kommentarer
kikki

hör av dig om du har lust att träffas en dag, jag har all tid i världen :)

kanske ta en runda med hundarna!

2011-02-09 @ 15:19:58
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0