Sparkar

Idag ska jag berätta något roligt, eller mysigt snarare!

Igår när jag skulle gå och sova efter Let´s Dance så kände jag 4 sparkar i magen från bebis.
den andra kändes mest och det va någon osanolik känsla.

Har faktist nojat mej en del senaste tiden av att bebisen kanske inte lever där inne osv, men när jag kände de igår blev jag så glad. Nu vill jag bara att de ska bli den 15 så vi får åka på ultraljud och se bebisen med egna ögon.

Jag har faktist ingen aning om vilken vecka jag är i, har noll kolll på de helt ärligt och känner inte att det spelar så stor roll heller. Barnmorskan har koll på de och så får vi väl se om det stämer överens med ultraljudet sen.

Jag tänker knappt på att jag är gravid eller att det finns en bebis i min mage, det känns liksom ingen skillnad från innan mer än att det kanske börjar synas lite mer nu.
Själv ser jag de inte så mycket men igår tog jag ett foto på magen och då såg jag faktist lite tjock ut.
Man ser de liksom inte själv här uppifrån. :)






Kommentarer
tina

Gud vad avundsjuk jag är. Jag vill också känna min bebis.

2011-02-06 @ 12:58:01
URL: http://tiro.blogg.se/
Jessica Jönsson

så mysigt. Är lite avis, de där e ju bara så mysigt. Mår du bättre nu? Bor du hemma hos mamma och pappa nu? Hur år det med pojkvännen, är ni fortfarande ett par? STOR KRAM!!!!

2011-02-07 @ 14:28:28
URL: http://jessicavarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0