V.20

V.20

Helt plötsligt, allt har gått så fort.
Fattar inte att jag redan är i vecka 20. Hoppas dom 20 andra veckorna går lika fort för då kommer det gå SNABBT! :)

Jag har ju inte ens hunnit reflektera över att jag är gravid knappt med tanke på allt annat som varit.
Men jag vet inte det kan väl både vara bra och dåligt!?! Inte vet jag!?

Jag mår i alla fall bra med tanke på graviditeten.
Magen växer och jag känner mig annars pigg.

Här är en bild på min mage just nu:



Jag ska lägga in lite fler inlägg i kväll för nu ska vi fika!

Hej på er så länge!



Kommentarer
tina

Haha ja det finns många myter. Det med mycket hår har jag hört att man i såfall får halsbränna. Men jag vet många som fötts med värsta peruken men mått hur bra som helst. :-) vad fin mage du fått. Nu syns det.

2011-02-20 @ 13:05:34
URL: http://tiro.blogg.se/
Anonym

Lille söte fine magen:):):)

2011-02-20 @ 14:05:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0