Lite tid till bloggen!

Hej på er!

Här rullar allt på, det tar tid med en liten i huset och man hinner inte med mycket mer än Matilda.
Men det är så underbart att äntligen ha henne ute hos oss. Det är så MYSIGT! ♥

Idag är Matilda redan 11 dagar gammal. Tiden går.
Vi har varit på BVC idag och nu hade hon gått upp 100g igen. Skönt.
Jag vill verkligen amma henne och vi kämpar på men det blir bättre och bättre och nu har såren försvunnit.

Lillan och jag sov mellan 14.30-17.30 och det va så skönt. Det behövde jag! Sen vaknade hon igen och fick mat och nu sover hon igen. Hoppas hon kommer sova något i natt med!
Det är svårt det här med mat och sovtider men hon fixar det själv sen får vi rätta oss efter det. :)

Nä nu ska jag passa på att ha lite egentid och mysa med Chrille och titta på tv.

Vi hörs av när tillfälle ges!
Kram på er!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0