Osså va det bara 5...

5 dagar kvar till BF!

Sammandragningar
"Mensvärk" i nedre delen av magen
Något ont i ländryggen
Illamående lite då och då

Men INGEN BEBIS som vill komma ut! :(
Nu börjar jag ana oro över att jag i alla fall kommer gå över tiden
vilket är det sista jag vill. Men jaja inget att göra åt. Bara att se glad ut i alla fall.

Vågar ni får kommer här två bilder på min mage som det ser ut just nu i alla fall!





(Tyvärr ingen helkroppsbild nu heller Tina men jag har ingen spegel jag kan fota mej i.
Får se om Chrille kan ta en bild i kväll! :) )



Kommentarer
tina

Hehe, tjatar jag om helkroppsbilder? Jag hoppas båda våra bebisar förstår att dem får det så mycket bättre och skönare UTANFÖR magarna och att dem inte stannar där efter BF!

2011-07-11 @ 17:20:50
URL: http://tiro.blogg.se/
Anonym

Lite svårt att få en helkroppsbild, när magen tar hela platsen:):):)::) mammi

2011-07-11 @ 21:42:52
Anonym

Lite svårt att få en helkroppsbild, när magen tar hela platsen:):):)::) mammi

2011-07-11 @ 21:42:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0