Midsommar

Hej mina kära läsare!

Då va midsommarafton över, vi va hemma hos Chrilles farbror med familj och släktingar. Trevligt!
Det va minst lika skönt att komma hem och lägga sej vi va väl hemma vid 2 tiden och då va jag trööött!


Idag är väl en seg dag för många men jag som "nykterist" tycker det känns skönt men jag är ändå himla trött idag.
Trots att jag slapp gå upp med hundarna vid 9 då dom blev passade hemma hos mamma och pappa. TACK!

Idag ska vi hem till några kompisar och grilla och ta det lungt.

Sen i morgon ska vi hämta vår vagn som vi får av min snälla mamma och pappa!
Ska bli så kul att få hem den, nu känns det nära. :) Nu vill vi bara att vår lilla ska komma ut så vi får MYSA med henne.

Igår blev det dock inte som farfar trodde, vi lyckades hålla oss. :)
Men nu är du välkommen NÄR SOM vårt lilla ♥.

Jag sitter hemma hos mamma och pappa nu och skriver och har inte sladden till min kamera med mig.
men lägger ut en midsommarbild på mej och Chrille i morgon!

Här kommer bilden:



Vi hörs!
Hoppas ni hade en trevlig midsommar!
KRAM




Idag är det förresten 19 dagar kvar till beräknad BF!


Kommentarer
Anonym

Alltid kul att passa mamma och moster, säger Felicia. Tycker vi med:) Klart du ska ha en ny vagn, det var min högsta önskan när jag fick dig. Men tyvärr hade vi inte råd då och mina kära förädrar använde pengarna till annat. Därför är det sådan glädje att få se mina underbara barnbarn i nya vagnar och lyckan i våra döttras ögon. Kramis Mammi

2011-06-25 @ 17:29:06
Karolina

Ohhh vad fin du e, langtar tills vi ses, bara 3 veckor kvar =) Puss pa dig

2011-06-28 @ 03:16:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0