Undrar vad det är!

15 dagar kvar!

Har haft så ont i magen nu i 4 dagar och jag tycker att lillan rör sig mindre.
Jag blir så orolig att det är något onormalt, ringde till BM igår och frågade men hon sa då att det kan
vara ligamenten som drar. Men jag tror knappast det för det känns inte så, det hade jag i mitten av graviditeten.
Och sammandragningar vet jag att det heller inte är för det känns bara som att magen dra ihopa sej och slappnar av igen. Detta känns mer som en molande värk från sidorna och upp på magen precis ovanför "kulan".
Hade det varit nertill hade jag inte varit så orolig för det vet jag ju att det ska kännas där och bak mot ryggen typ som mensvärk, det har jag inte kännt av så mycket bara någon enstaka gång.

Jag får väl ringa BM i morgon igen och fråga.
Att jag har ont stör mej smärta är jag van vid, men jag blir ororlig för lillan! ♥


Här kommer bilder på vår fina vagn i alla fall:







Kommentarer
Anonym

Lillan rör sig mindre för hon har mindre plats, hon är ju klar att komma ut när som helst. Försök själva röra dig i en för trång sovsäck:) Jag hade inget som kändes som mensvärk och inget i ryggen. Det kändes bara i magen som det gör på dig. Men ring du imorgon igen om du känner dig lugnare. Detta kommer att gå bra och snart har ni er lilla prinsessa i famnen. Kramis Mammi

2011-06-29 @ 23:18:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0