HEEEEJ!

Heeeeeeeeeeeeeeej bloggen & läsare!

Idag ska jag vara lite gladare än dom sista inläggen. :)
Men så är det att vara gravid i mellan åt dock inte så ofta så hamnar jag i svakor.
Varar dock bara en dag men där jag gråter för typ allt och man vill bara lägga sej och dra täcket över huvudet.
Och jag skriver av mej här för detta är MIN blogg och jag skriver vad jag vill! :)

Nu är jag nog inne i V.36+ herregud jag har noll koll på veckorna, jag vet dock att det är
1 månad och 1 dag kvar till BF. Chrille har koll på detta så det är alltid han som får svara. :)
Jag bryr mej inte så mycket om det för den lilla kommer när den kommer ändå.
Blir bara långtråkigt att räkna ner om man nu skulle gå över tiden, jag försöker i stället hitta på vad jag orkar
så blir tiden inte så långsam.

I vilket fall mår jag sisådär, jag har svårt att sova på nätterna då jag har värk, myrkrypningar och kramper i benen. Inne i magen är det rätt så lungt man känner lite buffar då och då men inte alls så mycket som innan.
Det börjar väl blir trångt där inne så hon kan väl inte röra sej så mycket, vilket är tur på ett sätt.
Hon ligger ju nu fixerad och det vill jag att hon fortsätter med. :)

Ja vad ska jag mer säga... det mesta är som vanligt annars här hemma med djuren och allt.
Jag gör lite trädgårdsarbete och målar lite utemöbler dom dagarna jag känner att det går.
Det går som sagt i lugn takt men jag orkar inte så speciellt mycket med tanke på magen
och min tidigare värk som ju också ökat under graviditeten.

Här är någon magbild på hur min mage ser ut idag!





(örrk va äcklig min mage ser ut igentligen nu och den har visst sjunkit en hel del sen förra fotot togs.)



Kommentarer
tina

Hur kan du säga att den ser äcklig ut. Gravidmagar är ju jättefina

2011-06-14 @ 13:14:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0