Första gången!

Idag är vi i v.25+0

Min mage växer och växer och nu tycker jag det känns som det går VÄLDIGT fort.
Har tom fått bristningar på min vänstra boppe vilket är mindre kul... :( Vill inte ha sånt!
Men men... jag vill ha min bebis så då får man stå ut med det. :)

Igår skulle jag till KK, jag parkerade bilen en bit därifrån och gick sedan en liten bit dit, fick stanna och
pusta ut några gånger på vägen då jag har ont pga foglossningen.
Solen sken och det va så härligt, jag kände mig så glad och min mage syns nu även genom kläderna.
Varje person jag mötte log mot mig och alla verkade så himla glada.
Det va en sån härlig känsla!
Där gick jag med ett stort leénde på läpparna och för första gången kände jag
att jag va otroligt STOLT även min runda mage.

Innan har jag inte riktigt hunnit reflektera över min graviditet då allt varit väldigt jobbigt en låång tid.
Men nu, NU känner jag lusten glädjen och energin är på väg mot MIG! ♥

Såhär vill jag alltid känna!
Livet är underbart då! ♥





Kommentarer
Hanna

De finns en olja som man kan smörja, som ska motverka bristningar !!

Havandeskapsolja heter den, finns o köpa i Hälsokost !

Den är framtagen till gravida kvinnor !

Men ja hade den till mina boobs före o min op föra att inte för bristningar !!!

2011-03-25 @ 10:16:40
URL: http://hcmo.freshmagazine.se
tina

Jag har 3st gravidjeans, och visst är dem mycket bekvämare, men ibland tycker jag inte att dem sitter snyggt på mig och jag känner mig bara tjockare. ( runt lår och höfter) så jag inbillar väl mig att så länge jag fortfarande kommer i de vanliga så har jag inte blivit tjockare. =) Töntigt, jag vet!

2011-03-26 @ 08:04:54
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0