Malmö Utställning

Idag har vi varit i Malmö då Siri ställdes ut. Tyvärr gick det inte så bra för hennes päls är av dålig kvalite men dommaren gillade henne skrp annars så de va ju typiskt. Men hon har tappat mycket päls nu i vinter.
Men men vi får hoppas vi träffar på den dommaren igen i sommar så kanske hon kan bli Champion. :)

Köpte inget speciellt på utställningen förutom en ny gris till Myran för hennes smälte då den låg under kaminen.
Så dom hade en exakt lika dan där, så den fick My.
Myran va annars hemma hos mamma och pappa och Felicia sov där från igår till idag då jag inte ville lämna henne själv hemma.

Nu har jag precis borstat tänderna på vovvarna, Myrans tänder är hemska och det bra medlet jag hade till hennes tänder tog slu för någon vecka sen men idag fick jag nytt av uppfödaren Christina så nu hoppas vi dom kan bli bättre igen.

Det va allt för oss idag!
Denna veckan ska vi vara ute MASSOR då dom säger att värmen är på väg! ÄNTLIGEN! ♥


Snart kan vi träna lite agility igen!






Kommentarer
Kikki

Vill med ut och träna, skulle vilja testa tävla lite med Tilda i år!!

2011-03-21 @ 08:59:27
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0