Present av mammi!

Titta vad jag fick för fint av mamma idag!


En mamma tröja med en bebis på magen! Jätte söt & behövligt!
Alla mina tjöjor börjar bli för korta så jag visar magen och det är något av det VÄRSTA jag vet. :)
Tack älskade mamma! ♥

Gick upp i tid idag trots att jag inte hade ork, men skulle vara hos Dr kl 11 så va tvungen.
Efter dr. besöket körde jag hem till mamma, där va även Dessan och sen kom även Cissi & Tim.
Vi fikade snakade och hade trevligt som vanligt.

Dock känner jag mig lite halvkass ont i halsen trött och så förbaskat ONT i min rygg! :(
Men då gör lite gott sällskap de bättre. :)

Orkar inte laga nån mat idag heller så får bli mackor och fil till kvällsmat.
Är ett helsike men ryggont vill jag lova, kan inte göra någonting knappt + att jag även fått foglossning vilket gör
det ännu värre. Dock så blev jag sjuksriven månaden ut annars skulle jag börjat jobba
50% nu men jag hade aldrig klarat de, så nu är jag sjukskriven fram till min havandeskapspenning
går in i Maj. Tur de för annars vet jag inte vad jag skulle gjort!

Ja lite tur i all otur i alla fall, att läkaren kunde sjukskriva mej!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0