Att bli mamma!

Elefanten vaggar fram i sina försmå kläder, linnet slutar ovanför naveln och shortsen sitter under magen och spänner. Benen ser ut som två feta klumpar och armarna likaså. Hudfärgen skiftar mellan röd, beige, grått och vit. Till och med dubbelhaka är nu något man fått känna av. Håret känns som tagel och rumpan är stor som en medicinboll. Två kuddar under huvudet en mellan knäna täcket mellan fötterna och en kudde att krama om! Att resa sig upp tar minuter och efteråt flåsar man som en flodhäst, hjärtat slår i 200 knyck och är man i stilla sittande läge för länge kommer det myrkrypningar i benen! Jag känner mej så oerhört snygg och smärt! Solbränd och fräsch! ..... Drömmer nog för denna sommaren lär det inte bli! Men vi kommer få en annan underbar liten present en liten ängel som nu bor i min mage och stjäl min skönhet, men vad gör de????


Kommentarer
Anonym

Den ängelen stjäl inte din skönhet. Du är en mycket vacker gravid kvinna. Kanske det inte känns så, men jag ser det. Kram Mammi

2011-05-31 @ 18:03:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0