Bestämt!

Nu har vi verkligen bestämt oss för Ystad om inget oväntat inträffar vilket vi såklart inte hoppas på!
Vi hann nämlien besöka BB på Ystad lasarett igår och det känndes väldigt väldigt bra måste jag säga.
Vi va en STOR grupp på ca 60 personer så Barnmorskorna var något shockade när dom såg alla. :)
HERREGUD ska ni ha barn allihopa nu frågade dom? Hihihi.... lite kul va det allt! ;)

I alla fall vi fick först information om början till slut om hur allt gick till och om det skulle hända oväntade saker hur det fungerade under förlossningen, även information om smärtlindring osv osv. JÄTTE BRA verkligen och jag är glad att vi åkte dit.
Super trevliga barnmorskor var det också!

Efter "föreläsningen" eller vad man ska kalla det gick vi på rundvandring. Super mysigt sjukhus inte massa långa korridorrer som i Lund utan det känndes jätte mysigt och hemtrevligt där, och ett extra plus va att allt va liksom samlat på samma våning förutom OP salen men den vara bara en trappa ner om det skulle behövas.Det var färg och tavlor på väggar inte alls sjukhusliknande.

Jag är verkligen SUPER DUPER NÖJD med va vi fick se och längtar nu tills det är dags att åka dit!
Känner mej så lugn och glad och kännde nästan att vi kunde stannat där igår. HAHA!  ♥





Kommentarer
Anonym

Blir så glad för din skull, skönt att det var så trevligt. Nu är det bara prinsessan vi väntar på:)

Mammi

2011-05-19 @ 20:05:34
Jessica Jönsson

Hoppas du får Sandra Martin som barnmorska. Hon e go :) . Jag gilla jag Ystad BB, men eftersom dom numera har besöksförbud så ska jag inte föda där nästa gång

2011-05-21 @ 16:18:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0