Heeeej!

Jag ber om ursäkt för mitt dåliga initiativ till bloggandet. Har fullt upp på dagarna med djur, sjukgymnast, bm besök, dr besök och allt vad det är man far runder på. I alla fall mår jag rätt bra är väldigt trött nu igen bara och bebis i magen är mer vild än tam. Orken är det oxå lite dåligt med, vill ju så gärna vara ute och fixa i trädgården när vädret är så fint, men efter 5 min flåsar jag som en tjur och får gå och lägga mig vilket gör mej väldigt irriterad! Vi har fått tid nu till sista Ultraljudet den 23:e. Så håll tummarna nu att det ska se bra ut! Jag ska försöka blogga lite mer, och så ska ni få en magbild snart oxå! Tjingeling!


Kommentarer
tina

jag vill också gå på ultraljud igen. funderar på att gå på ett privat igen. Hur går det för dig i värmen? Är du precis som jag en levande kamin? Har du börjat samla på dig nån vätska än?

2011-05-10 @ 18:51:41
URL: http://tiro.blogg.se/
Anonym

Ser fram emot dina bloggar:) men bry dig om dig själva och bebisen först. Mammi

2011-05-10 @ 21:41:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0