Trädgården

Jag va såå flitig igår och gjorde vid en massa i trädgården tog bort ogräss och massa STENAR herregud va va det med folk förr och stenar? Helt besatta ju! :)

I morgon ska det fortsättas TROTS väder har jag bestämt, och TROTS en antagligen fyllesjuk pojkvän. :)
Skulle igentligen högtryckstvättat idag men jag körde ut till hästarna och när jag kom hem så öste regnet ner så det blir i morgon det också. Sen ska jag MÅLA mina utemöbler vita. Ja får se hur mycket man hinner och framförallt orkar.

I kväll ska Chrille på dansgalan i Veberöd, innan blir det lite förfest hos Björn och Pia. Dit hade jag tänkt följa med men sen lämnar jag av dom på dansgalan och kör hem, känner inte att jag orkar med fulla och sentimentala människor på en dansgala just nu TROTS ATT det är mina IDOLER SCOTTS som spelar. Hör och häpna! :) Bättre att sitta hemma och MYSA med mina vovvar & kissor och ett gott choklad! MUMS!

Denna bilden får passa idag.. :)



Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0