Fråga om katter?

Brukar katter kunna hitta hem igen?

Minnah följde med mig igår när jag My och Matilda skulle ut och gå. Vi gick hem och hämtade upp Lena och Leo dom bor några kvarter bort och hon gick med ända dit. Sen stannade hon där för hon blev rädd för några som höll på att såga träd.

När vi gick hem kallade jag på henne men ingen minnah. På kvällen hade hon fortfarande inte kommit hem så jag tog myran med mig och följde Lena och Leo hem för att leta men ingen katt.

I morse gick vi ut igen samma runda jag My och Matilda men fortfarande inte sett henne någon stans. ;(

Hon den av alla fyra katterna som är mest inne dessutom. Stackars lilla minnah! Hoppas hon hittar hem igen!



Kommentarer
Annika Berg

Katter brukar alltid hitta hem. Annars kan någon tagit in henne, blivit inlåst någonstans eller något annat som hindrar henne från att komma hem. Mammi

2011-11-11 @ 18:08:46
Petra

Cosmo min förra katt brukade följa med mamma ända ner i byn o långt ner i skogen o hittade alltid hem. De är jätteduktiga på att hitta hem, efter en vecka sen hittar de bra i området.. Hon kommer nog hem snart igen ska du se :)

2011-11-11 @ 19:26:59
URL: http://peetera.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0