Lekt med Cissi Petra och Tim!

Idag kom Petra Cissi och Tim hit på fm. Vi körde till kvantum för att handla till vår tjejmiddag nästa helg. Ska bli kul längtar redan dit! ;)

När vi kom hem fikade vi sedan hittade Petra en rolig foto grej här på i-phaden så vi tog massa roliga bilder. Skrattade så vi hade helt ont i magen och sen härmade Tim våra skratt! :) trollunge! Tilda fatta inte så mycket men hon blev på bild hon med! :)

Efter allt skratt körde Cissi och Tim hem Petra väntade här hemma med Chrille och Tilda medan jag körde och hämta Lena för att sticka in till Sjöbo och sola. Ni vet där inne är det 30 grader varmt och solsken, riktigt najs! ;)

Efter en avkopplande stund i solariet.. hrrrmmmm.... Förlåt solen så körde jag hem igen och jag Petra o Chrille såg på idol och jag drack vin! Mumma! :)

Nu är det dags att sova!

Förresten har vi tur får jag hämta hem min finaste kobbepojke på tisdag nästa vecka! <3

Här är fina bilder från idag: :)



Kommentarer
Annika Berg

Fy vilka hemska bilder. Ni är alla mycket söta verkligheten. Mammi

2011-11-06 @ 00:19:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0