TACK Cissi! <3

Då va klockan snart halv 4 och mörkret börjar komma.
Idag har jag bara varit hemma, fotografen kom vid 12 tiden och höll på till 13 med att fota huset.
Vi ska se om vi kan sälja då vi hittat ett annat vi vill ha men vi får väl se hur det går.
Drömma kan man ju men det är svåra tider nu med försäljning så vi får se vad som händer.

Har haft jätte ont i halsen hela natten och även i morse när jag vaknade så efter fotografen gått ställde jag i ordning här igen och sen har jag och Tilda bara tagit det lungt.

Igår va Cissi och Tim här, Cissi hjälpte mig att tapestera i hallen.
Ja jag vet varför tapestera när man ska flytta men det va så att jag hade påbörjat nedrivning för ett tag sedan så det va inte särklit fint.

Nu blev det dock snyggt, men fy fassen vilket meck med mönstertapet, vi slösade nog bort en hel rulle men va fassen har man aldrig tapetserat med det innan och de dessutom stod att det inte skulle vara mönstertapet så tycker jag vi fick ihopa det riktigt bra ändå. Eller Cissi det va hon mest som räknade mätade och hade sej.
TUSEN TUSEN TACK min fina syster för din hjälp! <3

Såhär blev resultatet i alla fall:



Kommentarer
Christina (Flijus)

Va duktiga ni har varit!! Kanonsnyggt. Hoppas ni får huset sålt. Var finns det "nya"?

2011-11-29 @ 16:24:20
Petra

Ni fick ihop det hur bra som helst och kan vara jättestolta över er själva =)

Och man måste få lov att prova sig fram när det är nya saker :D <3

2011-11-29 @ 17:59:48
URL: http://peetera.blogg.se/
Annika Berg

Det blev snyggt, ni är duktiga ni två:) Kramen Mammi

2011-11-29 @ 18:14:23
Tina

det blev ju jätte snyggt. ni kan komma och sätta upp vår tapet också om ni vill. för det ger inte jag mig på

2011-11-30 @ 14:34:28
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0