Vågar knappt hoppas!?!?

Nä vet ni jag klagar inte för jag är nöjd med mitt allt... MEN idag har vi varit och tittat på en hästgård. Jag är förälskad TOTALT!!! Har nästan ont i magen och känner mej gråtfärdig för det va så himla fint och jag vill bara ha den så mycket! Jag har varit runt och tittat på många hus lite överallt i många år nu.

Men detta huset var något över allt annat detta är mitt drömhus! Jag har aldrig någonsin blivit så förälskad i något som jag blev här.
Allt i min smak det hade bara varit att flytta in och bo och njuta av livet till fullo.

Jag bara önskar att vindarna blåser åt vårat håll nu och att vi kan få lån på banken. För jag vill!!! vi måste ha detta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0