Babycafee klädparty och lite till!

Idag följde jag och Matilda med Lena och Leo in till Sjöbo för att gå på babycafe. Det är något som drivs via kyrkan tydligen dit man kan gå med sina barn och träffa andra barn och deras mammor. Där va minst 20 vuxna och deras barn. Först hade vi rytmik med sång och dans, sedan blev det fika och pyssel vilket jag och Lena tyckte va jätte kul. Så medan vi pysslade tog sig Matilda och Leo vars en sovstund. :) till sist blev det sångstund igen innan det var dags att åka hem. Jätte kul och mysigt va det så nu är tisdagarna planerade dom oxå! ;) Tack Lena för du tjatat på mig så jag kommer ut och inte alltid stannar hemma och städar och handlar och allt sånt där tråkigt! :)

Nu på kvällen har vi ( jag & Lena) varit på me & i klädparty hos anna! Trevligt men kläderna är dyra och inte speciellt snygga enligt mig. Tantiga damkläder och barnsliga 70- tals kläder till barnen. Nä inte alls min smak. Så alltså inget köp! Fick i stället med mig ett skoskåp hem som jag köpte av anna som vi ska ha i hallen!

Hoppas bloggen snart rättar till sej så jag kan börja göra lite roligare inlägg igen med bilder osv.

Vi hörs!
Natti natt



Kommentarer
Annika Berg

Låter verligen trevligt och bra att Lena drar ut dig:) Städa behöver du inte alltid göra, det ligger kvar om ingen annan tar det. Mammi

2011-10-12 @ 19:29:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0