blogg.se SKÄRPNING

Äntligen tänkte jag när appen till mobilen kom så man kunde blogga lite oftare och lättare då jag typ aldrig länre pallar starta datorn, (gör det max en gång i månaden och det är när räkningarna ska betalas.)Annars är det Iphad eller Iphone som gäller. Ja i vilket fall så tycker jag mest den där jäkla blogg appen strular så det går ju inte att använda den så idag fick jag starta datorn i alla fall.... JOOOOOOOBBIGT!!!!! Och nu när jag startat datorn är alla symbolerna borta där man trycken när man ska lägga upp bilder m.m. Va faaan vilket strul så trött jag blir! SKÄRPNING nu blogg.se för snart lägger jag ner detta möget om det ändå inte ska funka!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0