Kobbi sjuk ... IGEN

Fina lilla älskade Kobbi fick åka in till Helsingbors djursjukhus igår kväll.
Han hade JÄTTE ont i sin mage.
Ringde först ut en veterinär men han svarade dåligt på medicineringen så va tvungen att åka in med honom.
Troligtvis tarmvred. Halv ett på natten va vi hemma igen och då ringde dom och frågade om jag hade kollat upp min försäkring för en eventuell operation. Den skulle kosta mellan 60-80 tusen kronor.
men jag har bara försäkring som täcker upp till 50.
Som det ser ut i nuläget är det inget behov av en operation så länge han inte blir sämre.
Men då får jag ta ett svårt beslut..

operation eller avlivning.
Fruktansvärt!!!

Varför är man inte miljonär i dessa stunder?

Älskade Kobbi jag och många fler håller tummarna för dej! ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0