Bus Tilda!

Igår va Lena och Leo här och hälsade på oss.
Vi körde in till Sjöbo för att titta på Unos kläder men dom hade stängt då.
Så vi köpte med oss fika och körde hem och satte och i uterummet och snackade massor och fikade.
Det va riktigt varmt där ute, vi skulle igentligen gått en runda med men vi orkade inte eller rättare sagt JAG orkade inte för jag blev helt trött av att sitta där ute och varm.

TACK för igår Lena det va mysigt!

Idag vaknade Matilda klockan 6 och tyckte vi skulle gå upp då.
Men det tyckte INTE jag vi skulle, så jag gav henne lite mat och byta blöjan sen la jag henne brevid mig i sängen igen så låg hon där och snacka och hade sej fram till kl 8 så jag fick halvsova liite till i alla fall.
Men klockan 8 va det inte roligt längre så då fick jag gå upp.
Fixade i ordning ett bad och badade lillfisen.
Hon tycker det är så skönt och låg och skrattade när jag bada henne.
Mitt älskade lilla hjärta!

Vi körde in och handlade lite mat till i kväll och när vi kom hem fick Matilda ligga i babygymmet en stund så jag kunde ge vovvarna och mej själv lite att äta.
Först gillade hon inte det men sen efter en stund tyckte hon nog det va ganska kul med alla sakerna där ändå.
Man kan ju prova att gnälla lite för kommer man upp i famnen så är ju faktist det de bästa! ;)




Kommentarer
Petra

Hon börjar bli så stor vår lilla sötnos!

Saknar henne redan även om jag träffade henne lite i måndags!

Inte lätt att vara ifrån henne eller er =).. Ses snart :) <3

2011-09-02 @ 20:33:24
URL: http://peetera.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0