Här igen..

Heej alla glada! Jag sitter här och internettar och klockan är snart 01.00. Jag är inte trött och passar på med lite egetid då alla andra sover. Antagligen vaknar lillan snart och vill bli ammad. På tv:n går Idol reprisen från i kväll så andra gången jag ser den nu. På tal om idol Anders Bagge och Alexander Bard verkar har lite svårt för varandra!?!?! Eller vad tror ni? Fy vad jag är arg på frisören som skulle slinga mitt hår brunt som blev lila och sen grått efter några tvättar. Dessutom slet hon loss halva kalufsen så håret spretar åt alla håll och kanter av kluvna toppar. Sen köpte jag egen hårfärg och blondera mig vilket gjorde att mitt hår blev ännu värre. Helt tort och risigt. Nä nu måste jag få ordning på detta så man kan känna sej någorlunda fräsch igen. Chrilles kusin läser nu till frisör så hon får hjälpa mej... Annars har tiden rullat på, jag har kännt att jag stressat för mycket med allt som ska göras så jag har fått magkatarr har halsbränna typ hela tiden och det är sjukt jobbigt. Nu måste jag se till att skärpa mej igen med mitt NEJ sägande och tänka på vad JAG VILL. Har faktiskt inte tid och ork att roa andra jag har så mycket själv redan. Som denna veckan har varit fullt med inbokade saker även denna. Idag gjorde jag ett misstag, eller inte idag utan i förra veckan då jag bestämde att jag skulle stå och sälja på loppis idag, men när jag vaknade i morse hade jag ont i magen, halsbränna och va sjukligt trött. NÄ tänkte jag, det finns ingen chans att jag orkar stå på loppis idag, så jag klädde på Matilda åt frukost sen sov vi middag tillsammans i soffan... och guuud va skönt det va. Efteråt ringde jag min syster och vi pratade en massor efter att vi lagt på hade jag sån energi så då började jag rensa i lådor och skåp även i frysen. HIHI Skönt att få det gjort. Jag tror att jag får fortsätta min rensning till helgen så vi kan få ordning här hemma. Jag har känt att här varit så rörigt och tvättstugan ska vi också rensa i och sätta upp hyllor på väggarna så vi kan få nån ordning i allt. Mina saker har ju i princip bara stått ute i tvättstugan sedan jag flyttade hit. Har inte hunnit eller orkat göra något med det innan. Men nu är det dags! När sen vi fått ordning på allt här ska jag ta tag i min vikt. Jag är inte alls nöjd med hur jag ser ut och känner mej bara ful och äcklig. Och när jag gör det mår jag bara dåligt och stoppar i mej ännu mer godis och skit för att jag är arg på mej själv, det blir bara en ond cirkel av allt. suck! Har tom. fått gå till tandläkaren och lagat mitt första hål för jag ätit så mycket skitsaker.. ILLA!!!!! Jaja nu får jag väl försöka gå och lägga mej och se om man kan somna!?!?! Hörs snart igen! Puss & Kram


Kommentarer
Kikki

Man får lättare hål i tänderna under graviditeten så skyll på den :)

Ja akta magen, blir man stressad så är det alltid magen som protesterar först, det vet jag :(

2011-09-30 @ 08:29:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0