Helgen går mot sitt slut!

Då va det Söndag och vet ni vad? Vi är HEMMA för en gång skull. :)
Chrille bygger på uterummet och jag ska snart bege mej ut i tvättstugan/förådet och städa.
Ska försöka få fram träningsmaskinen som står där så jag kan börja träna lite här hemma.
Senare ska vi hem till mamma och pappa och hämta Myran & Siri. Dom fick övernatta hos mormor och morfar i natt för vi va på kräftskiva igår hos Chrilles barndomsvän My.
Va trevligt men det va massa mygg ööörrkk!

I går va vi hemma hos mamma och pappa under hela dagen. Jossan va och red Kobbi och jag cyklade med dom en runda. Sedan gick jag in och ammade Matilda sen ut och red på Gjola. En härlig dag i stallet med andra ord.
Det finns inget mysigare än att få bara gå där och pyssla i lugn och ro. Det kan jag göra tack vare jag har en underbar mamma och syster som stället upp och passar lilla Tilda under tiden. ♥♥♥

Jag går baklänges här på dagarna så nu får jag berätta om Fredagen till sist men inte minst... :)
Då körde jag, Matilda, Mamma, My, Siri & Felicia till Ängelholm för att hälsa på uppfödaren Christina hennes man Kurt och alla vovvisarna. Kul att hälsa på igen det va länge sedan sist. Och jag ÄLSKAR Mimmi som är Myran syster, så lik Myran så det är något helt sanslöst.
Efter massa hundmys och Tilda mys åkte jag med Christina in till veterinärhuset för att kolla om Siri hade bebisar i magen. OCH jo... två småttingar va där vad dom kunde se. :) Så den 23 oktober beröknas Siri bli mamma igen.
Medans vi va iväg fixade Kurt och mamma tänderna på Myran. Hon har ju så MYCKET tandsten och nu har det tyvärr gått så långt så på Tisdag ska hon till vetrinären i Flyinge och dra ut alla fyra framtänderna. :(
Men hon har ont så det går inte längre nu. STACKARS lilla Mysa! ♥

Nä nu ska jag slita mej från datorn och ut och rensa i förådet.

TACK för denna fina helg alla ni som varit med och förgyllt den!
Livet är underbart, en gåva glöm aldrig det! ♥




Kommentarer
Annika Berg

Tack själva för att du förgyller våra dagar och att vi kan träffa er så ofta. Kram Mammi

2011-09-11 @ 22:32:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0