Äntligen!

Nu har jag fått bytat ut min iPhone 3GS mot en 4S!

Min älskling hämtade ut en ny på sitt abonnemang som jag fick då han redan har en själv & min 3:a började strula (trodde jag) men visade sig att minnet på telefonen va nästan helt fullt!

Fast dock går denna hundra gånger snabbare och är mycket finare eftersom den är vit! :)

Tack hjärtat! <3

I natt blir det jobb två nätter nu på rad sen har jag inga fler inbokade, för sen ska jag njuta av min sista mammaledighet innan det är dags att börja jobba som vanligt igen den 1 september. Dock tycker jag det ska bli roligt att komma igång igen jag är rätt uttråkad på att gå hemma nu.
Lillan börjar dagis nästa vecka det ska bli spännande! :)

Nu städa så jag sen kan köra hem till mamma och pappa.

Tjingeling



Kommentarer
Annika Berg

Vad fint bordet blev och speciellt med den lilla dockan med <3 Var bilden med din nya 4G, jättebra bild kvalitet i så fall:) Ska också byta min, när jag får tid. Kram Mammi

2012-08-10 @ 16:12:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0