Packar...

På lördag flyttar vi.....
Packning pågår för fullt!



Kommentarer
tina

Spännande med flytt.

Jag skulle aldrig få för mig att köpa en vagn med 4 fasta hjul. så otroligt osmidigt. sen bor vi ju i stan och är inga skogsmänniskor så vi har verkligen inget behov av någon skogsvagn. Jag blev ytlig och tyckte helt enkelt inte att den andra vagnen va snygg. Eftersom det va liggdel o sittdel i samma, upptäckte jag att det verkligen såg ut som om man tippat en liggdel. Sen hade jag lite påpekningar ang. det fulla liggläget. Absolut fanns det men det berodde på att man gjorde om det till liggdel igen. men nu är jag nöjd och glad..:)

2012-02-20 @ 22:09:34
URL: http://tiro.blogg.se/
Christina

Spännande o lycka till! Ni kan nog behöva lite mer plats när Tildisen växer. Vad får ni för ny adress??

Ha det gott! Kram

2012-02-22 @ 11:56:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0