Problem med kommentarerna?

Eftersom jag hade problem med kommentarerna när jag bloggar från appen via mobilen skrev jag ett mail till 
administrationen på blogg.se.

Jag fick till svar att dom har problem när man bloggar från appen och därför går det ej att kommentera dessa inlägg.

Men för att fixa det om man nu bloggar via appen ändå så gör såhär:


♦Gå in via datorn logga in på din blogg.
♦Gå in på inlägget du har bloggat via mobilen.
♦Under inlägget finns där en flik som heter inställningar tryck där.
♦Klicka sedan i rutan "Tillåt andra att komentera inlägget".

FIXAT och dina vänner kan nu kommentera dina inlägg igen! ;)

Visst lite klyddigare är det ju allt men vi får hoppas dom fixar appen till oss! :)

TACK för svaret blogg.se!

och till er bloggare lycka till! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0