TACK mamma & pappa!

Precis lagt lillan i sin säng efter att hon druckit ca 130 ml välling.
Vågar knappt ropa hej än men detta är andra kvällen i rad hon dricker vällingen.
Peppar Peppar

Visst sa BVC sköterskan att det inte var någon fara att hon inte drack välling men det är himla skönt ändå om hon kan göra det på kvällarna innan hon går och lägger sej för att hålla sej mätt lite längre och det bertyder för min del att amningen snart kan skippas i sådanna fall.

Som det är nu ammar jag henne fortf 1-2 gånger på morgonen och ibalnd en gång under dagen eller kvällen.
Men det börjar sina nu.

Annars mår vår älskade lilla tös bra och hon busar och skrattar och har sej.
Sen har hon även börjat lära sej vinka lite, speciellt till morfar. :)

Nu över till mig själv och det är väl inte så mycket vi behöver prata om där för det är mindre kul just nu.
Har varit en del saker på sistonde så gör att jag just nu inte mår något vidare men men...
Livet är hårt ibland och det är tur jag har min älskade lilla Matilda i alla fall!

Har varit hos Kobbi varje dag ni i en vecka i streck och har gett honom mediciner han mår bättre nu igen och det är skönt i alla fall. Nu hoppas jag VERKLIGEN han kan hålla sej frisk.
Han fick på sej sitt vintertäcke också som jag äntligen fick lappat ihopa efter att alla hans täcken blev sönderbitna när han stod i förra stallet. Och täcken e inte billiga precis heller men som sut va med nål och tråd så fick jag ihopa det. Nu har jag bara fem andra kvar att laga också. SUCK

Idag va vi hemma hos mamma och pappa en stund på dagen jag fick ett par nya varma ridstövlar av mamma och pappa. Matilda fick fina väggdekorationer i prinsessor av mormor och morfar. Myran och Siri fick sina favorit ben och Kobbi och Gjola fick hö.
TACK ÄSLADE NI! ♥
Vad skulle jag gjort utan er mina underbara föräldrar som jag älskar så mycket!

Nu ska jag gå och borsta tänderna sen blir det sängen för min del, är rätt trött nu.
Fick även massage idag och det va så himla skönt hon tryckte ut massa knutor jag hade runt skulderbladen.
Jag behövde verkligen det.

Nä nu natti natti vi hörs!



Kommentarer
Catrin Berg

Vad skulle vi gjort utan dig, vår underbara älskling <3 Mammi

2012-02-06 @ 22:13:47
URL: http://cathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0