Började bra i alla fall..

Dagen började som sagt var bra men slutade destu sämre....

I fm körde vi hem till Anna & Elin även My och Milja och en annan vän till Anna och hennes son va där.
Vi fikade och snackade en massor. TACK för trevlig dag!

Klockan tre va Chrille och skrev på papper på "vårat" (Chrilles) hus som nu är SÅLT! Ja jag vet har inte berättat så mycket om det men har inte velat göra det heller innan allt va klart och det är det nästan nu.
Nu ska vi bara skriva på papperna på vårat blivande hus också, så inom snart framtid blir vi Veberödsbor.
Känns riktigt bra och ÄNTLIGEN ett hus där vi kan få plats. :) Alla djuren och vi!
Dessutom ligger huset 150m från skolan vilket kommer bli toppen bra för Matilda när hon blir äldre.
Ja så glada är vi i alla fall att det äntligen har löst sej med husletandet!

Mindre glad blev jag då jag precis kommit hem från Anna, klätt av Matilda overallen satt mej i soffan för att vila lite då mamma ringer och säger att Kobbi inte mår bra. IGEN!!!!!!!
Jag fattar inte hur den hästen kan få allt? Det är verkligen konstigt helt sjukt konstigt.
Han har ont i magen nu igen dock inte lika allvarligt om sist då han fick tarmvred men han har haft ont i alla fall.
Han hade bajsat massor i hagen och ville inte äta sitt lunch hö när mamma skulle ge honom det.

Han började tugga i sej lite lite hö nu i kväll och jag hoppas bara att han inte blir sämre under natten.
Phuu, jag e så trött på alla sjukdommar han drar på sej och pengar i MASSOR kostar det också. :(

Jag har suttit nu i kväll och funderat på om jag verkligen ska behålla hästarna eller vad jag ska göra?
FAAN det är så svårt, jag vill men samtidigt måste man ha tid för dom också.
Hade man bara vetat att den som köpte dom hade gett dom ett bra och livslånghem så hade det inte varit så svårt men tyvärr kan man aldrig veta det. :( USCH ja... mina tankar snurrar i huvudet och jag vet varken ut eller in som det är just nu. :(

Ja som jag sa så slutade kvällen inte lika bra som den började ...
men för att pigga upp mig själv lite grann och för att ge er läsare ett bra slut på detta inlägg så lägger jag upp en bild på Matilda som jag tog för bara 10 minuter sedan. Min lilla fis! Världens bästa Tildis! ♥♥♥

Helt plötsligt när jag tittar upp ser jag henne sitta såhär:
(Krakel spektakel kusin vitamin hängde och slängde ut i en gardin!)






Kommentarer
Catrin Berg

Hahahaha hon gömmer sig säkert för myggen:) Mammi

2012-01-26 @ 23:30:02
URL: http://cathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0