Drömmer om ett hus..

Hej allihopa!

Har så mycket att berätta men börjar med att vi varit och tittat på lite hus nu senaste tiden meeen va tusan va det är svårt. Jag drömmer ju om min hästgård men det känns som det kommer förbli en evig dröm. Dom är svin dyra och vi ha hitttat några som ligger utanför Sjöbo men näää, det känns så fel och långt bort.
Dom jag umgås mest med min familj och vänner bor liksom åt andra hållet och dessutom kan jag säga att det är VÄDLIGT VÄLDIGT bekvämt att ha pappa som hästskötare. Jag har det så bra som det är och hästarna med.
Bara det jag vill komma närmre så jag kan rida lite oftare.

I morgon är det hustittande igen.
Det är så mycket som ska passa in bara så det är så himla svårt.

1. Jag vill ha nära till mina hästar
2. Chrille vill inte ha för långt till Veberöd där han har sin lastbil
3. Eftersom katterna nu är vana att vara ute vill vi inte bo nära någon väg eftersom dom inte kan hållas inne igen och risken för att dom ska på påkörda vill jag inte ha.
4. Huset ska vara renoverat och vara i fint skick och inte kosta över 1,7
5. Det ska vara plats så om det senare kommer en bebbe till så vi slipper flytta.
6. Det ska finnas bra skolor/förskola i närheten.
7. Görna finnas en matbutik eller något i närheten så man kan ta sig dit gående eller med cykel.
8. Fina områden att vara ute och gå i med hundarna.

jaaa... fatta va kräsen jag är och det är så svårt. Jag känner inte för att sätta mej i ett hus och sedan komma på att jag nog igentligen inte trivs där för jag e så fruktansvärt trött på att flytta nu.

Jag bara drömmer varje dag om att få inreda ett eget rum till Matilda plocka fram alla mina nerpackade saker som står i lådor i tvättstugan och bara vara en "hemmafru" och fixa och dona och göra fint i hemmet...

Visst är man knasig men det är så mysigt .....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0