Ikea med syster och hennes familj!

Idag åkte Tunte och jag till syrran med familj och sen åkte vi vidare till Ikea. Barnen blev jätte trötta och lilla Tunte somnade sittandes i kundvagnen. Försökte lägga henne ner x antal gången men ikke skulle hon ligga där inte så till slut va hon så trött och somnade sittandes!

Jag vet inte men det är egentligen det värsta jag vet när föräldrar låter sina barn somna sittandes. Tycker det är bara en lätt undanflykt för föräldrarna för att dom inte orkar ta sej an sitt barn när dom blir trötta och gnälla i stället låter man dom bara vara och till slut är dom så trötta att dom somnar hur som helst. Jag vet inte varför men jag har alltid sett det så kanske har jag fel det är mycket möjligt men jag har bara fått det för mig och sett vissa göra så med sina barn vilket jag blir lite ledsen över. Kanske överdriven men men.. Alla har vi våra idéer! ;)

Nå väl på Ikea köpte jag endast ett par nya gardiner till köket det va vad min ekonomi hade råd till! :)

Lite bilder från dagen kommer här!

Sov gott mina fina läsare!

Såhär blev det i köket!

Kvällfika i soffan innan läggdags! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0