Logdans i Svedala

Hej mina läsare!
Då va det Tisdag och helgen susade iväg i 200 som vanligt.
 
Natten mellan Torsdag och Fredag styrde jag och Chrille den röda Bmw:n till Falun i Dalarna för att byta in den mot en ny bil. Den nya blev en VIT VW passat. Riktigt fin bil och bekväm att köra.
Jag ska lägga in bilder på den sedan till er, men först tänkte jag berätta om Lördagen.
 
Då va vi på Logdans hos Pia & Annelies föräldrars gård utanför Svedala.
Det va helgrillad gris, snapsar, sång och dans som stod på chemat.
 
Hade super trevlig men först va det lite jobbigt då vi inte hade några hörselkåpor med till Matilda så hon va lite ledsen (vi har fått egna hörselkåpor nu till nästa gång vi ska iväg i alla fall! Tack Stefan & Anita) men som tur va så va där en snäll familj som lånade ut sina till oss sen somnade hon gott i vagnen.
 
Vid 12 tiden körde vi hemmåt igen då va vi trötta efter bilkörningen till Dalarna och dels för att Chrille skulle upp halv 5 på söndags morgen för att jobba.
 
Trötta och nöjda åkte vi hem och somnade gott! :)
Några få bilder bara som jag tog på festen kommer här:
 
Feta jag & fina Desirée
 
MASSOR med folk. Där va uppdukat 7st långa bord.
 
 
PUUUUSS! <3
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0