Det blev inte roligt för alla!

Ingen har väl missat det hemska som hände på Midsommarafton här i Veberöd med killen som blev misshandlad till döds. :(
 
Fruktansvärt att livet ska vara på en sån skör tråd och ofta är det oskyldiga hjälpsamma männiksor som hamnar i knipa. Jag har ju bara läst i tidningar läst på Facebook och sen vet jag folk som känner folk som kände han som avled och vad man hört så skulle han vara en härlig kille som bara ville gå i mellan för att stoppa slagsmålet och hjälpa sin kompis som dom hade börjat bråka med.
 
Jag förstår det inte och i flera dagar har detta faktist påverkat mej och det känns som hela Veberöd har varit dyster och tungt. Man hör folk prata när man är ute och går om detta ofattarbara som hänt.
 
Det värsta är att vi va inte alls långt ifrån den festen där det hände max 1 km därifrån och bara det känns sjuk.
När jag satt här innan så minns jag tom nu att jag hörde ambulansen, men då visste man ju inte detta.
 
I Måndags va vi nere vid platsen där det hände många hade lagt blommor ställt ljus nallar och andra saker som påminde om honom. När vi kom satt hans pappa där och då kunde jag inte längre hålla mina tårar tillbaka.
Jag ville samtidigt inte vissa det för jag tyckte det kändes så fel gentemot hans pappa att vissa mej så ledsen att jag började gråta när jag inte ens kände honom.... hur känner hans Pappa då?? Det var hans son!
 
Jag lyckades svälja ner gråten igen och vi stannade en stund för att titta och lämna lite tankar och visa oss att vi brydde oss, det va hela tiden människor som kom dit och visade sig under tiden vi va där. Ingen sa något alla bara stod där och tittade och visade sitt medlidande för denna killen och hans familj.
 
När vi tittade in genom fönsterna i lokalen där festen ägt rum fanns det fortf blodstänk kvar på golv och en rätt stor pöl blod på ett bord. Fy va ont det gjorde jag mådde riktigt dålig av att se de så.
 
VILA I FRID Christoffer! Mina tankar går till din familj och dina vänner!  ♥
 
 
 
 


Kommentarer
tina

Usch vad hemskt. man blir förbannad samtidigt som man blir ledsen.

2012-06-27 @ 16:31:03
URL: http://tiro.blogg.se
Annika Berg

Livet är bra underligt, ena stunden här och nästa borta :( Det gäller att ta vara på varandra och vara snälla mot varandra:) Kram Min älskade unge, du är underbar och en av mina stora glädjeämne i livet:) Älskar dig så mycket <3 Mammi

2012-06-27 @ 18:54:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0