Midsommarklänning

Har ni bestämt er vad ni ska göra på midsommar och vad ni ska ha på er?
Själv är allt redan bestämt, skönt att tom kläderna är bestämda tillhör inte vanligheterna i mitt fall. :)

Hittade denna fina sommarklänningen på ellos.se


Kortare framtill och längre bak.

Till den blir det en kort jeansjacka
Ett par svarta sandaler
Smycken

Ska lägga upp bild på mig i outfiten på midsommar. :)
Håret vet jag inte vad jag ska göra med än så länge, vantrivs mest i det som det är nu bara.. :(
Men men får väl försöka komma på något!



Kommentarer
tina

Söt klänning och headern är finare nu.

2012-06-20 @ 14:17:13
URL: http://tiro.blogg.se/
Annika Berg

Vilken fin klänning :) Du blir säkert jättefin och bästa av allt, Matilda får vara hos oss:) <3

2012-06-20 @ 18:57:08
Christina

Jättesöt klänning! Sätt en blomma i håret så blir det kanon. Ha en skööön Midsommar!!

2012-06-20 @ 21:18:39
Kikki

Ni ser jag headern jätte fin

2012-06-21 @ 12:32:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0