Vikten

Hej på er!
Hoppas ni haft en bra helg.

Själv har vi haft det lugnt lite tråkigt och kallt väder bara.

Ang min vikt så har jag fuskat lite denna helgen med godis. I fredags åt jag 10 godisbitar och igår år jag fyra och lite popcorn. Och till i kväll köpte jag glass som jag ska ha till Big Brother Finalen. Men annars tycker jag att jag kämpar på bra med mina diet drinkar.
Hur mycket jag gått ner har jag svårt att säga eftersom jag inte vägde mig innan, jag mätte mig men jag vill inte ta måtten redan nu utan vill vänta några veckor till innan jag tar dem igen. Men jag tycker det känns själv som midemåttet har minskat vilket är skönt. :)

I kväll är det Finalen i Big Brother. Har ni följt det? Vem tycker ni ska vinna?

Jag hoppas på Amandus eller Hanna. Annika är bara så blåst så henne hoppas jag inte det blir.

Ha en skön söndags kväll!
Vi hörs!



Kommentarer
hanna

Vad hade du tänkt och göra när du nått din mål vikt ?

Du kan väll inte gå på drinkar hela tiden ?!



Är det inte bättre du ändrar och äter rätt i vanlig kost ?!

2012-06-03 @ 21:42:39
URL: http://hcmo.freshmagazine.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0