29 va det nu

Idag blir jag 29 år GAMMAL tant!
Sjukt nästa år 30 fast tur jag känner mig som 25 fortf.
 
Fick ett stort packet av Chrille & Matilda i morse i det låg ett MC-Ställ jätte snygg va det men tyvärr för litet till min feta kropp så det måste bytas.
TACK älskling det va jätte fint snart kan vi åka lite mer tillsammans! :)
 
Matilda är lämnad på dagis storgråtandes som vanligt.
Bara vi kom innanför grinden började hon.
Fruktansvärt jobbit att lämna henne så ledsen.
 
Gick hem och tog ut hundarna på en promenad i detta underbara höstväder.
Nu dricker jag kaffe och ska snart göra mej redo för en födelsedags kväll på jobb!
 
Ha en härlig dag!
 
 
 
 


Kommentarer
Annika Berg

Roligt att läsa din blogg igen, fast jag brukar ju veta det mesta innan hihi. Härlig bild på er pussgurkor:) Blir lite ledsen för Matildas skull, men du ska se att det går över. Önskar jag kunde vara hemma och passa henne, om jag orkat det hihi. Kramis Mammi

2012-09-07 @ 19:44:47
Tina

Man är ju inte äldre än vad man gör sig till, brukar man ju säga. Grattis i efterskott!!!

2012-09-08 @ 21:45:59
URL: http://tiro.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0