Ett nytt försök igen!

Hej på er!
 
Jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen i sommar men jag ska verkligen försöka skärpa till mig nu och försöka hinna med, kan bli svårt men jag ska göra mitt bästa.
I sommar har vi haft fullt upp med huset vi har målat huset utvändigt, målat fönster, byggt rabatter, sått gräss, tagit bort gammla stenläggningen runt huset och nu ska det dit ny. Sen är även staketet påbörjat runt tomten.
Även ny belysning runt huset ska sättas in.
 
Jag kan bara säga att vi haft fullt upp och ovanpå detta tagit hand om barn och djur och även försökt roa oss lite mellan varaven med lite utflykter och träffat kompisar.
Denna sommaren har verkligen gått helt för fort tycker jag, har knappt hunnit med.
 
Nu helt plötsligt har jag börjat jobba igen efter ett års mammaledighet och lilla Tunte har börjat dagis.
Ja gud va tiden går jag kan knappt fatta det.
 
Men i det hela ha vi har en bra men lite stressig sommar i mellan åt.
 
Jag ska vissa er före och efter bilder på huset så småningom, men allt är inte klart än och just nu ser trädgården ute som en katastrof. :)
 
Jag kommer även försöka börja skriva mer om min träning som jag nu har kommit igång med igen, jag vet att alla tycker inte det är så jätte rolig att läsa om barn och djur hela tiden men eftersom det är mitt liv är det det jag skriver om. :) Men ska ändå försöka göra bloggen lite mer intressant för "alla".
 
Ojoj stora lovord jag lämnar ut nu men som sagt jag ska göra mitt bästa!
 
Ha en bra kväll och sov gott!
Det ska jag för i morgon är det min födelsedag hihihi!
 
Tjingeling!
 


Kommentarer
Annika Berg

Lova inget du inte kan hålla till dig själva. Man ska inte svika sig själv, för DU är precis lika värdefull som alla andra <3 ÄLSKAR DIG MAMMI

2012-09-07 @ 19:42:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0